SERWIS 24h

Home / SERWIS 24h
serwis24h

W przypadku awarii jesteśmy gotowi do działania przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Stworzyliśmy wyspecjalizowany dział serwisowo- diagnostyczny, który szybko rozwiązuje nagłe problemy.

Oferowane usługi dla przemysłu wykonujemy zarówno w warsztatach TR Polska, jak i bezpośrednio u Klientów.

Usuwanie awarii

Pomagamy diagnozować potencjalne przyczyny powstania awarii oraz wyeliminować lub zredukować dotychczasowe problemy.

  • szybki czas reakcji, nawet 4 h od zgłoszenia awarii - jesteśmy, kiedy dział utrzymania ruchu nie może zareagować na występujące na linii produkcyjnej sytuacje awaryjne
  • specjalizujemy się w usuwaniu awarii związanych z przeniesieniem napędu - jesteśmy dystrybutorem łańcuchów rolkowych, pasów napędowych i kół, posiadamy większość części w swoim magazynie
  • po wystąpieniu nieplanowanego przestoju lub zakłóceniu procesu produkcyjnego diagnozujemy i analizujemy przyczynę, żeby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości

Serwis i naprawa systemów transportowych i układów przeniesienia napędu

Oferujemy łączenie taśm i pasów u klienta, działamy wszędzie tam, gdzie montaż gotowych, już połączonych pasów lub taśm zamkniętych jest niemożliwy. Wykonujemy:

  • połączenia taśm transportujących metodą zgrzewania do szerokości 2200 mm
  • połączenia taśm transportujących za pomocą złączek mechanicznych
  • połączenia pasów napędowych metodą klejenia
serwis24h
serwis24h
mapa

ZOBACZ TAKŻE

Dlaczego warto z nami współpracować

tr polska

Główne zalety

  • Cieszymy się szacunkiem i zaufaniem Klientów z całej Polski
  • Dokładnie sprawdzamy i wybieramy naszych kontrahentów
  • Nasi pracownicy to fachowcy z długoletnim doświadczeniem w branży technicznej
  • Od 2008 roku kreujemy rynek wyrobów dla zakładów produkcyjnych
  • Prowadzimy elastyczną politykę firmy
  • Systematycznie poszerzamy naszą ofertę
  • Szybko i uczciwie realizujemy każde zlecenie
  • Zawsze stawiamy na jakość

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy cena produktu obejmuje koszty dostawy?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa wartość produktu. Opłata za dostawę doliczana jest osobno do całego zamówienia.

Jak można uzyskać rabat?

Rabat udzielany jest stałym klientom i zależny jest od wielkości dokonywanych zakupów oraz terminowości płatności. Dla jednorazowych dużych zamówień istnieje także możliwość negocjowania rabatu. W sprawie rabatów prosimy o kontakt telefoniczny.

Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?

Nie, ceny nie zawierają podatku VAT.

Jakie są dostępne formy zapłaty?

Za zamówione produkty mogą Państwo zapłacić w następujący sposób:

  • Przedpłata – przelew w wysokości wartości zamówienia i kosztów dostawy płatny przed odbiorem lub wysyłką towaru.
  • Przelew w terminie wskazanym na fakturze,
  • Pobranie – płatność gotówką kurierowi przy odbiorze towaru.
  • Płatność gotówką przy osobistym odbiorze towaru
Jakie są możliwe formy dostawy?
Firma kurierska:

Korzystamy z usług firmy DPD. Koszty wysyłki doliczone są do faktury.

Wybór firmy kurierskiej przez Klienta:

Klient ma możliwość wyboru dowolnej firmy kurierskiej i samodzielnego zlecenia odbioru przesyłki. Koszty przesyłki oraz termin dostawy Klient reguluje samodzielnie z firma kurierską a wartość faktury nie obejmuje kosztów przesyłki.

Wysyłki towaru za pobraniem:

Przesyłki za pobraniem wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Istnieje jednak możliwość uzgodnienia innej firmy, sposobu wysyłki lub kwestii płatności.

Czy mogę samodzielnie odebrać towar?

Tak. Towar można odebrać w siedzibie firmy. Towar należy odbierać na magazynie w godzinach od 08:00 do 16:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku*.

 

* UWAGA! Przy odbiorze osobistym towaru poza godzinami pracy naszej firmy płatność na miejscu jest możliwa tylko po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedawcą i przygotowaniu faktury VAT. Wymaga posiadania odliczonej kwoty.

×

Zadaj pytanie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres e-mail (wymagane)

Tytuł

Wiadomość

X