Outsourcing Utrzymania Ruchu

Home / Outsourcing Utrzymania Ruchu

Najistotniejszą kwestią oferty jest dostępność czasowa, czas reakcji na zgłoszenie awaryjne i profesjonalni specjaliści.

W ramach usługi zewnętrznego utrzymania ruchu dopasowujemy zakres współpracy do potrzeb i wymagań klienta, świadczymy usługi reakcyjne i prewencyjne.

Nasza oferta

  • w ramach kontraktu utrzymujemy gotowość serwisową
  • otaczamy park maszynowy klienta kompleksową opieką
  • opracowujemy politykę utrzymania ruchu dopasowaną do potrzeb klienta i wymagań infrastruktury przedsiębiorstwa
  • przygotowujemy plan wdrożenia usługi
  • ustalamy priorytety i uzasadniamy inwestycje
  • klientom zapewniamy optymalizację zarządzania częściami zamiennymi i materiałami technicznymi dla UR
  • realizujemy przyjętą strategię utrzymania ruchu

Dlaczego firmy decydują się na outsourcing utrzymania ruchu?

  • możliwość skupienia się organizacji na jej głównych celach (60%)
  • niższe nakłady finansowe (33%)
  • skuteczniejsze zarządzanie dzięki uszczupleniu struktury organizacyjnej (33%)
  • dostęp do zewnętrznego know-how (27%)
  • wyższą efektywność pracy (20%)
  • uzyskanie przewagi konkurencyjnej (13%)
  • obniżenie kosztów magazynowania (12%)

 

* na podstawie badania przeprowadzonego  wśród czytelników magazynu „inżynieria i utrzymanie ruchu”

Dlaczego warto zainwestować we współpracę z TR Polska w zakresie outsourcingu UR?

  • posiadamy długoletnie doświadczenie we współpracy z klientami z różnych gałęzi przemysłu
  • posiadamy szerokie zaplecze warsztatowo- techniczne
  • cieszymy się szacunkiem i zaufaniem Klientów z całej Polski
  • prowadzimy elastyczną politykę firmy
  • systematycznie poszerzamy naszą ofertę
  • szybko i uczciwie realizujemy każde zlecenie
  • zawsze stawiamy na jakość

Profesjonaliści

Nasi pracownicy to doświadczeni specjaliści, którzy posiadają kwalifikacje potwierdzone świadectwami nadanymi przez towarzystwa certyfikujące takie jak UDT, NOT, SEP.

  • uprawnienia do obsługi suwnic z poziomu roboczego (kategoria II S)
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych
  • uprawnienia UDT na podesty ruchome (kategoria I P)
  • uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV (SEP D 1, E1)

ZOBACZ TAKŻE

Dlaczego warto z nami współpracować

Główne zalety

  • Cieszymy się szacunkiem i zaufaniem Klientów z całej Polski
  • Dokładnie sprawdzamy i wybieramy naszych kontrahentów
  • Nasi pracownicy to fachowcy z długoletnim doświadczeniem w branży technicznej
  • Od 2008 roku kreujemy rynek wyrobów dla zakładów produkcyjnych
  • Prowadzimy elastyczną politykę firmy
  • Systematycznie poszerzamy naszą ofertę
  • Szybko i uczciwie realizujemy każde zlecenie
  • Zawsze stawiamy na jakość

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy cena produktu obejmuje koszty dostawy?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa wartość produktu. Opłata za dostawę doliczana jest osobno do całego zamówienia.

Jak można uzyskać rabat?

Rabat udzielany jest stałym klientom i zależny jest od wielkości dokonywanych zakupów oraz terminowości płatności. Dla jednorazowych dużych zamówień istnieje także możliwość negocjowania rabatu. W sprawie rabatów prosimy o kontakt telefoniczny.

Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?

Nie, ceny nie zawierają podatku VAT.

Jakie są dostępne formy zapłaty?

Za zamówione produkty mogą Państwo zapłacić w następujący sposób:

  • Przedpłata – przelew w wysokości wartości zamówienia i kosztów dostawy płatny przed odbiorem lub wysyłką towaru.
  • Przelew w terminie wskazanym na fakturze,
  • Pobranie – płatność gotówką kurierowi przy odbiorze towaru.
  • Płatność gotówką przy osobistym odbiorze towaru
Jakie są możliwe formy dostawy?
Firma kurierska:

Korzystamy z usług firmy DPD. Koszty wysyłki doliczone są do faktury.

Wybór firmy kurierskiej przez Klienta:

Klient ma możliwość wyboru dowolnej firmy kurierskiej i samodzielnego zlecenia odbioru przesyłki. Koszty przesyłki oraz termin dostawy Klient reguluje samodzielnie z firma kurierską a wartość faktury nie obejmuje kosztów przesyłki.

Wysyłki towaru za pobraniem:

Przesyłki za pobraniem wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Istnieje jednak możliwość uzgodnienia innej firmy, sposobu wysyłki lub kwestii płatności.

Czy mogę samodzielnie odebrać towar?

Tak. Towar można odebrać w siedzibie firmy. Towar należy odbierać na magazynie w godzinach od 08:00 do 16:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku*.

 

* UWAGA! Przy odbiorze osobistym towaru poza godzinami pracy naszej firmy płatność na miejscu jest możliwa tylko po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedawcą i przygotowaniu faktury VAT. Wymaga posiadania odliczonej kwoty.

Click here to change this text

×

Zadaj pytanie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres e-mail (wymagane)

Tytuł

Wiadomość

Share This