Zewnętrzne utrzymanie ruchu
Najistotniejszą kwestią oferty jest dostępność czasowa, czas reakcji na zgłoszenie awaryjne i doświadczeni specjaliści, którzy potrafią szybko rozwiązać problem. My o tym wiemy, dlatego w ramach usługi zewnętrznego utrzymania ruchu dopasowujemy zakres współpracy do potrzeb i wymagań klienta.
TR Polska Sp. z. o. o. wychodząc naprzeciw potrzebom zakładów przemysłowych, stworzyła wyspecjalizowany dział serwisowo- diagnostyczny, w ramach działalności świadczymy szereg usług z zakresu zewnętrznego utrzymania ruchu i serwisu 24 h.
Oferowane usługi dla przemysłu wykonujemy zarówno w warsztatach TR Polska, jak i bezpośrednio u Klientów.
Oferta
Zewnętrzne utrzymanie ruchu
Serwis 24h
W przypadku awarii jesteśmy gotowi do działania przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Outsourcing Utrzymania Ruchu
Najistotniejszą kwestią oferty jest dostępność czasowa, czas reakcji na zgłoszenie awaryjne i doświadczeni specjaliści.
PRZEGLĄDY I REMONTY PARKU MASZYNOWEGO
Możliwości parku maszynowego pozwalają nam na realizację różnego typu zleceń wykonawczych.
Montaż i demontaż łożysk
Naszym celem jest dostarczanie łożysk spełniających najwyższe wymagania.
DIAGNOSTYKA I OPTYMALIZACJA PRACY PRZEKŁADNI ŁAŃCUCHOWYCH I PASOWYCH
Weryfikujemy pracę przekładni łańcuchowych i pasowych, dzięki temu zwiększamy żywotność układu i redukujemy koszty ponoszone przez klienta.
Poproś o szybką wycenę
Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Przysługuje ci prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawienia oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest TR Polska Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 15D, 58-306 Wałbrzych.
Najczęściej zadawane pytania
Z kim mogę się skontaktować jeśli mam pytanie?
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Poniżej lista podstawowych kontaktów:
Zapytania:
Stali klienci – prosimy o kontakt z opiekunem firmy;
Nowi klienci prosimy o kontakt z działem sprzedaży +48 74 668 18 46
Sprzedaż: zamówienia, faktury, ceny, dostawy:
prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za dane zamówienie
Numer listu przewozowego przesyłki:
prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za dane zamówienie
Czy cena produktu obejmuje koszty dostawy?
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa wartość produktu. Opłata za dostawę doliczana jest osobno do całego zamówienia.
Jak można uzyskać rabat?
Rabat udzielany jest stałym klientom i zależny jest od wielkości dokonywanych zakupów oraz terminowości płatności. Dla jednorazowych dużych zamówień istnieje także możliwość negocjowania rabatu. W sprawie rabatów prosimy o kontakt telefoniczny.
Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?
Nie, ceny nie zawierają podatku VAT.
Jakie są dostępne formy zapłaty?
Za zamówione produkty mogą Państwo zapłacić w następujący sposób:
- Przedpłata – przelew w wysokości wartości zamówienia i kosztów dostawy płatny przed odbiorem lub wysyłką towaru.
- Przelew w terminie wskazanym na fakturze,
- Pobranie – płatność gotówką kurierowi przy odbiorze towaru.
- Płatność gotówką przy osobistym odbiorze towaru
Jakie są możliwe formy dostawy?
Firma kurierska:
Korzystamy z usług firmy DPD. Koszty wysyłki doliczone są do faktury.
Wybór firmy kurierskiej przez Klienta:
Klient ma możliwość wyboru dowolnej firmy kurierskiej i samodzielnego zlecenia odbioru przesyłki. Koszty przesyłki oraz termin dostawy Klient reguluje samodzielnie z firma kurierską a wartość faktury nie obejmuje kosztów przesyłki.
Wysyłki towaru za pobraniem:
Przesyłki za pobraniem wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Istnieje jednak możliwość uzgodnienia innej firmy, sposobu wysyłki lub kwestii płatności.
Czy mogę samodzielnie odebrać towar?
Tak. Towar można odebrać w siedzibie firmy. Towar należy odbierać na magazynie w godzinach od 08:00 do 16:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku*.
* UWAGA! Przy odbiorze osobistym towaru poza godzinami pracy naszej firmy płatność na miejscu jest możliwa tylko po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedawcą i przygotowaniu faktury VAT. Wymaga posiadania odliczonej kwoty.